HomeInformácie ⇒ Sťažnosti a ich riešenie

Sťažnosti a ich riešenie

Akcie Big Snow Jam sú veľké akcie pre stovky ľudí a aj keď veľká väčšina Jammer sa každú sezónu z našich alpských akcií vracia spokojná, nie vždy sa nám podarí vyhovieť každému. Veľká akcia znamená skvelú atmosféru, veľkú párty a veľa nových známych, ale aj veľkú logistickú náročnosť a niekedy aj dlhšie čakanie na odbavenie. Je nám jasné, že si normálny človek nejde na hory zámerne sťažovať a kritizovať maličkosti a preto každej sťažnosti venujeme pozornosť. Každá sťažnosť je pre nás dôležitá a vážime si energie, ktorú klient, ktorý sa sťažuje, venuje na zlepšenie nášho projektu. Na tejto stránke sú informácie ako postupovať ak si ako klient nespokojný/a.

Ako postupovať ak Ti niečo vadí a si práve na zájazde

Ideálne je, ak má delegát CK možnosť zistiť príčinu sťažnosti hneď na zájazde. Od marca 2014 jazdí na každý Big Snow Jam špeciálny delegát, ktorý sa denne medzi 15 a 18 hodinou venuje výhradne sťažnostiam. Môžete sa na neho obrátiť na čísle ( +420 ) 774.700.368 a dohodnúť si s ním schôdzku na vašom apartmáne. Delegát vás vypočuje, spíše s vami formulár sťažnosti a ak bude sťažnosť oprávnená, dojedná čo najskôr nápravu. Pre oprávnenosť sťažnosti je dôležité, aby Tvoje sťažnosť vychádzala z faktov a mala oporu v cestovnej zmluve. Oprávnená sťažnosť môže byť napríklad oneskorené odovzdanie skipasov. Neopravené sťažnosť môže byť napríklad kritika rozkladacieho gauča na horských apartmánoch, čo je skutočnosť uvedená v cestovnej zmluve. Pre úplnosť je vhodné dodať, že formulár sťažnosti nie je ten istý dokument ako inventár vybavenia, ktorý klient po príchode do horských apartmánov odovzdáva na recepcii a ktorý slúži ako zoznam prípadných položiek k oprave pre ubytovaciu spoločnosť. Formulár sťažnosti môže slúžiť aj ako písomný dokument pre prípadnú reklamáciu služieb cestovnej kancelárie.

Ako postupovať ak si nespokojnosť uvedomíš až po návrate

Ak máš pocit nespokojnosti po návrate zo zájazdu, môže sa zdať, že na tom už nejde nič zmeniť. Daj nám ale prosím šancu prípadné nedorozumenia alebo pochybenia napraviť pred písaním negatívnej recenzie. Radi si prečítame Tvoj formulár spokojnosti a zoznámime sa s Tvojím návrhom riešenia situácie, prípadne navrhneme riešenie, ktoré Tvoju celkovú spokojnosť zvýši. Prosím pošli vyplnený formulár spokojnosti na email spokojenost@bigsnowjam.sk Formulár môže slúžiť aj ako podnet na reklamáciu.

Zhrnutie

Vyplnený formulár spokojnosti: spokojenost.pdf pošli ako fotku alebo sken na spokojenost@bigsnowjam.sk Naskenovaný alebo odfotený formulár s krátkym sprievodným textom sťažnosti pošli na vyššie uvedený email. V prípade nejasností nás prosím kontaktuj.

Ako sme vyriešili Tvoju sťažnosť

Ak si nám posal/a formulár spokojnosti so sťažnosťou, môžeš tu ostatným napísať ako sme situáciu riešili